wtorek, 21 czerwca 2011

WAKACJE!!!

NARESZCIE WAKACJE!!!



Właśnie dzisiaj jest pierwszy dzień lata i jednocześnie pierwszy dzień moich WAKACJI. Nareszcie!!

Wszystkie egzaminy zaliczone, indeks złożony w sekretariacie, żyć nie umierać! Doczekałam się. Na konie niedługo się wybieram, żeby uczcić wolność i beztroskę. Oczyszczę głowę z całorocznej wiedzy marnotrawiąc czas na zabawie i leniuchowaniu - bo przecież o to w WAKACJACH chodzi. Nadszedł czas na świętowanie skończonego pierwszego roku studiów. Jeśli chodzi o mój angielski w porównaniu do poziomu z liceum - niebo a ziemia. Naprawdę widzę rezultaty. Największe znaczenie miały dla mnie egzaminy praktyczne, ale najczarniejszym koszmarem była gramatyka opisowa, bo to głównie pamięciówka. Ale udało się!

Jestem taka szczęśliwa!!! Jedyną męką dzisiejszego dnia były obcierające eleganckie pantofle, w których musiałam przecierpieć całą drogę na uczelnię, bieganinę między budynkami i powrót do domu. Nie założę ich przez dobry kawał czasu.

Niedługo kolejne, także nieco zaległe posty, teraz mam nieograniczony czas na blogowanie, zatem jak zwykle zachęcam do częstych odwiedzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz