sobota, 19 czerwca 2010

ZDJĘCIA DO OCENY

Bardzo proszę o ocenę tych zdjęć. Próbowałam ostatnio zebrać Bajkę i chwilami nawet mi się udawało.  Niestety nie zawsze uda się zrobić zdjęcie w odpowiednim momencie. Jedyne na co mogę liczyć, to równowaga horyzontalna, więc siłą rzeczy, Bajka nie będzie miała mocno obniżonego zadu. Dopiero zaczynam ją uczyć reagowania na półparady i ja przy okazji zaczynam rozumieć jak je stosować. Mniej więcej wiem jak koń zebrany powinien wyglądać, ale wciąż mam problemy z wyraźną oceną. Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz pod tym postem i zaznaczenie, o które zdjęcie chodzi, bo na pewno pomoże nam w dalszej pracy.

Z góry dziękuję!

Na tych trzech zdjęciach nie jest "zganaszowana", ale głęboko przekracza ślad. Może gdyby udało mi się złapać tę energię, to głowa byłaby spionowana? Wydaje mi się, że zad jest zaokrąglony, ale  nie jestem pewna... czasem w odpowiedzi na półparadę, Bajka jak na komendę podnosi głowę i energia od zadu nam ucieka. I czy zad jest odpowiednio obniżony?

 2
 3

_____________________________________________

Na zdjęciach poniżej wydaje mi się, że Bajka jest zebrana... ale czy na pewno? I jeśli nie, to na którym? I jeśli można spytać, co jest nie tak?
 4
5
 6
 7
 8
 9

1 komentarz:

  1. Hej!;)

    Moim zdaniem zdjęcia 6. i 7. prezentują to do czego dążycie. Przede wszystkim jest na nich rozluźniona, a to podstawa. Przednim kopytem ładnie zaznacza gdzie je postawi. Na 6. idzie pięknym, obszernym, rozluźnionym kłusem - można pozazdrościć. W 7. ładnie widać, że ,,jedziesz" ją dosiadem, w przeciwieństwie do zdjęć 1. i 2. Nie myl zebrania z połączeniem, tzn. rozluźnieniem, z ustawieniem na pomoce, oparciem na wędzidle i udanymi próbami zaokrąglenia. Zebranie to wisienka na torcie, szczyt piramidy ujeżdżenia.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów!;)
    Eliza Niemczycka

    OdpowiedzUsuń