niedziela, 6 marca 2011

LOGO



Powstało nowe logo! 

Wcześniej użyłam wizerunku Betela,




ale stwierdziłam, że o wiele większe znaczenia ma dla mnie moje zdjęcie z Bajką z jednym z najszczęśliwszych dni mojego życia. To zdjęcie ma dla mnie znaczenie symboliczne - skończyłam właśnie czytać książkę Monty'ego Robertsa, zmieniłam swoje nastawienie, stwierdzając, że przed przeczytaniem jej byłam ciemna i zacofana. Natomiast treść tej książki otworzyła mi oczy. Tego samego dnia (tuż przed kuligiem), Bajka zaczęła się pode mną składać, nastąpił przełom, po raz pierwszy tak naprawdę zaufałyśmy sobie nawzajem. Na następnej jeździe Kasia zrobiła właśnie to zdjęcie, dlatego jest ono dla mnie takie ważne. Wzięłam się więc do pracy!



Aż ostatecznie wygląda mniej więcej tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz