niedziela, 24 kwietnia 2011

O MNIE

 
Mam na imię Jagoda, jeżdżę od kilku lat. Konie to moja MIŁOŚĆ, moja PASJA i moje ŻYCIE. Żywo interesuję się jeździectwem naturalnym, moim mistrzem jest Wielki Monty Roberts, którego podziwiam z całej duszy. Wciąż tęsknię za Bajką – klaczą, która zmieniła moje życie, nadała mu kierunek i sens. Niestety, z przyczyn ode mnie niezależnych, musiałyśmy się rozstać, choć duchem cały czas jestem przy niej.

Na razie pracuję nad sobą i dosiadem, aby móc któregoś dnia wyszkolić mojego własnego konia, który być może w tym właśnie momencie przychodzi na świat, abym za kilka lat mogła zaskarbić sobie jego zaufanie. Jest to moim największym marzeniem, do którego będę niezłomnie dążyć.

Mój Blog powstał po to, by inni jeźdźcy znaleźli treści, jakich ja sama szukałam, zaczynając moją przygodę z końmi i to był mój główny cel. Kolejnym jest moja naturalna potrzeba „wypisania się”, której nie mogę się oprzeć.

Zapraszam więc do poznania Mojego Świata – Mojej Miłości Do Koni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz